RU | UA
Доставка

Доставка замовлень у нашому оптовому інтернет-магазині Ninomi.com.ua

здійснюються наступними транспортними компаніями:

«Нова пошта», «Делівері», «Автолюкс». Доставка сплачується клієнтом при отриманні товару у відділенні транспортної компанії . Доставка здійснюється протягом 1-5 днів, в залежності від населенного пункту. (більш точну інформацію дізнавайтесь у транспортній компанії)

Доставка транспортною компанією «Делівері» здійснюється на замовлення більше 3000 грн.

Також є можливість самовивозу замовлення з нашого складу в Одесі «7км», за попередньою домовленністю.

Увага! Відправлення «Новою поштою» - необхідно забрати протягом 5 робочих днів, після цього терміну відправлення автоматично повернеться відправнику.

Оплата
Можливі декілька способів оплати вашого замовлення:
(мінімальне замовлення: 500 гривень)
  • Оплата 100% на карту «MonoBank» Комісія Monobank на MonoBank без відсотків
  • Оплата 100% на карту «Приват Банк» Комісія переказу складає 0.5% вже добавлена до суми у реквізитах
  • Готівкою Також ви можете оплатити замовлення готівкою під час самовивозуз нашого складу в Одесі «7км» за попередньою домовленністю.
  • Безготівковий розрахунок Оплата по безготівковому розрахунку. Р/Р ФОП платник єдиного податка
  • Робочі дні магазина: с Пн, Вт, Ср, Чт, Cб, Нд - 6:00 до 14:00 (П'ятница - вихідний)
  • Розклад відправлень: Пн, Вт, Ср, Чт, Пт до 13:00. (субота до 12:00)
  • Відправлення замовлення: Замовлення, які оплачені після 13:00 (сб. після 12:00) відправляються наступного дня
  • Спосіб оплаты: Гроші надходять на рахунок від 3 хв. до 6 год.,в залежності від банка відправника, ПриватБанк ->у Приватбанк гроші надходять до 60 хвилин. Обирайте зручний для вас способ оплати.
  • Оброблення замовлень: Замовлення можуть оброблятися від 2 до 72 годин. Замовлення можуть бути оброблені без дзвінка, Слідкуйте за СМС-повідомленнями.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Питання з нестачі товару розглядаються протягом 2 (двох) днів
від моменту отримання відправлення
  • Замінити або повернути товар можна протягом 14 днів Якщо інший термін попередньо не узгоджений та не вказаний в описі придбаного товару
  • Товар не підлягає обміну та поверненню якщо Не вказанний дефект/причина поврнення, відсутнє пакування або не повна комплектація, пакування обклеєне скочем/цінниками або має сторонні написи, виявлені сліди значної експлуатації або механічні пошкодження.
Як проходить процес

Для того, щоб ми забрали відправлення та здійснили повернення/обмін, повідомте нам наступну інформацію на Viber +38 (098) 713-64-65:

1) номер замовлення, на підставі якого ми відправили товар

2) номер відправлення, яке їде до нас із поверненням

3) повідомте причину повернення/вкажіть дефект

4) повідомте вимоги (повернути кошти, замінити товар та відправити на зворотню адресу або зазначте нову)